Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to s ím večerníčkem.... to sedlo

3 0
možnosti
OH

Už jsem stár, ale ještě dnes se pamatuji na okamžik, kdy se mým rodičům narodila má sestra, oni objevili, že má k dispozici staršího bratra a já se začal těšit do školy. To byl můj první kontakt s péčí o dítě, pak už se to jen rozvíjelo ;-)

4 0
možnosti
Foto

Nebojte, cas leti, za chvilku zacnou chodit na diskoteky ;-D

1 0
možnosti
AO

to je super, že o tom mluvíte :) já měla svých "ponorek" během mateřské mnoho...také spoustu práce na živnost, jinak bych se doma zcvokla.. :)

2 0
možnosti
RH

Já už jsem starší, takže se své starší dceři mstím. Rozmazluju vnučku.

4 2
možnosti

Klid, to chce klid. O těchto věcech se mluví, ne každá ženská je pokrytecká a předstírá, že je všechno růžový. Není. Ono věnovat se dětem maximálně a mít dvě malé zabere spoustu energie, když se rodičovství dělá správně, je to záhul. Na druhé straně odměna je sladká, po letech pak člověk (normální) nevzpomíná na to nelehké. Je třeba si uvědomit pro a proti a občas si udělat chvilku pro sebe. A děti rostou šíleně rychle, takže brzy člověk vzpomíná na mateřskou jak na krásnou dobu, když si mohl užít děti naplno bez x starostí navíc, které přináší práce plus větší dětičky, pubertální dětičky atd.

6 0
možnosti
VK

Jak já Vám rozumím!Ještě si k tomu přestavte pubertální slečnu,to je některé dny mazec!To pak večer není na láhev vína,ale becherovky;-D

7 0
možnosti
DS

Někdy je potřeba se vypovídat, úplně Vám rozumím a chápu! Až děti odrostou a Vy z toho kolotoče konečně vypadnete, ještě se Vám bude stýskat, tak je dobře, že jste si to takhle pěkně sepsala - možná Vám to, jako mně, po čase připomene tu dobu a Vaše pocity ;-)

5 0
možnosti
Foto

To chce ještě jednu-možná dvě lahvinky navíc-a svět se bude zdát hned růžovější-  :-P;-)

3 1
možnosti
TT

Podmíněný souhlas. Sedmička na den je pro mladou mámu dost. Spíš pravidelně!

1 0
možnosti
AT

Vy znáte někoho (mimo nejbližší rodinu), komu nevadí řvoucí dítě v kočárku? :-)

7 3
možnosti
PM

Mně možná někdy vadí, ale mám pro to plné pochopení. Někdy dítě není možné uklidnit ničím. Absolutně ničím. A když jste uprostřed obchodu, tak co?

6 2
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2709x
Novopečená a hrdá matka, která si takto hodlá krátit těch několik málo volných chvil, aby nezblbla :)

https://www.facebook.com/pages/GPhoto-Kateřina-Ševč%C3%ADková/158776047629563

Seznam rubrik