Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EJ

Byla jsem tak na mateřské před 30 lety.  2 kluci s odstupem 15,5 měsíců, manžel na montážích. 1. syn s vrozenou vadou po několika operacích, klasická pračka, pleny hadrové, jídlo doma vařené. Babičky daleko. Nevzpomínám na to špatně, klidně bych si to zopákla. Člověk si to musel umět zorganizovat. Místo láhve vína 2 pletací jehlice. Ve 20 hod jsem seděla u televize a viděla všechny filmy. Necítila jsem se uhnaná, na děti jsem měla čas.;-)

3 0
možnosti
PC

Dvě pletací jehlice A láhev vína zní přijatelněji ;-D

3 0
možnosti
Foto

Pusťte si S tebou mě baví svět a hned Vám bude líp.

3 1
možnosti
JA

To je otázka vkusu.

0 0
možnosti
PC

Ale klid, když jsem byla na mateřské, klidně jsem o těchchle věcech mluvila ... ;-D

4 0
možnosti
JC

A víte proč jsou malé děti roztomilé? Aby je rodiče neubili dříve, než dorostou.

30 0
možnosti
OH

Pche, to vysvětlujte starším bratrům. Ti mají imunitu vůči roztomilosti, jen hrůzu z rodičů ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2709x
Novopečená a hrdá matka, která si takto hodlá krátit těch několik málo volných chvil, aby nezblbla :)

https://www.facebook.com/pages/GPhoto-Kateřina-Ševč%C3%ADková/158776047629563

Seznam rubrik